Zapraszamy do współpracy!  +48 74 645 69 70    biuro@edytor-studio.pl

Blog

drukarka

opakowanie

Opakowanie jest ważne!

Wielu producentów sprzedaje swój towar w opakowaniu. Przeważnie są to opakowania kartonowe, które ułatwiają chociażby magazynowanie produktów i dają im ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Warto pamiętać o tym, że nawet producenci najwyższej jakości produktów nigdy nie zaniedbują wyglądu ich opakowań. Dlaczego? Ponieważ klienci często „kupują oczami”.

pudełka

Opakowanie. Czy to tylko ochrona produktu?

Opakowania kartonowe wciąż należą do jednych z najbardziej popularnych na rynku. Dzięki kartonom łatwiej jest przechowywać i transportować różnego rodzaju produkty. Opakowanie kartonowe chroni również to, co się w nim znajduje. Zwykły słoiczek z kremem dociera co naszego domu bez żadnych rys, chociaż przecież nie raz musi przybyć pół świata w kontenerze, potem w ciężarówce, by wreszcie trafił do naszego auta. Nawet drogi i nowoczesny sprzęt RTV czy AGD pakuje się w odpowiednio przygotowany karton, by bezpiecznie dotarł do domu kupującej go osoby. Opakowania kartonowe do tego celu są specjalnie wzmacniane (tzw. kaszerowanie), by były bardziej odporne na uszkodzenia czy wilgoć. Jednak ochrona towaru to nie jedyne zadania opakowania.

opakowania

Jak projektuje się opakowanie produktu?

Chociaż wiele osób zarzeka się, że nie zwraca uwagi na opakowania kupowanych produktów, gdy nie znamy marek leżących na półce, prawdopodobnie wybierzemy tę, która będzie miała najatrakcyjniejsze opakowanie. Dlatego też wielu producentów przykłada dużą wagę do tego, w czym sprzedają swój towar. Każdy producent opakowań przykłada się bardzo do tego, by opakowanie było wykonane starannie i schludnie. Jednak najpierw klient drukarni powinien dokładnie przemyśleć, co chce na nim umieścić.

sklep odzieżowy

Wyeksponuj swój produkt: standy reklamowe

Baner jest formą reklamy outdoorowej, występującej w formie komunikatu informacyjno-perswazyjnego. Drukowany jest na materiałach wysokiej jakości w odpowiednim rozmiarze i zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem graficznym. Celem skutecznego baneru reklamowego jest zwrócenie uwagi odbiorcy i zainteresowanie go przekazywaną treścią. W jaki sposób przygotować taki baner?